Monday, April 16, 2012

Malu =='

Hai and Assalamualaikum...

      Da lama kan kite tak mengupdate.. Rasenye da dekat 2 bulan tak update, lama kan.. . Tetibe pulak teringat memori 2010, Bila difikirkan balek macam lawak pun ada , malu pun ada sebab suke dekat orang yang tak sukekan kite (perasan sendiri).. Pastu teringat pulak time tu aku dan membe rapat aku Anis and Nat asyik ngintai2 kat tingkap sebab nak tengok budak2 tu , gedik betol kan... Haha, memang tak boleh belah bile ingat kan balek.. Aku da malu tahap GABAN tau tak.. Memang tak cukup matang.. Lagi2 bile diaorang post macam ni kat FACEBOOK..




  And...... Aku nak lupakan sume memori tu , da tak nak ingat diaorang lagi... Aku tak nak benci dieorang.. Lagi pun tak elokkan benci2 . Allah tak suke hambanya benci sesama sendiri.. Hope aku boleh buang memori ni jauh2.. bye~ ~



No comments:

Post a Comment