Monday, May 28, 2012

MYSPACE

Assalamualaikum.. hey buddyz how are you?? sihat ke?

     Dulu korang mesti ada 'MYSPACE' kan.. Baru2 ni korang ada buka tak??..  Cubelah try buka,, siyes len gile da macam facebook.. Tapi bukan tu aku nak perkatakan, sebenarnye aku tengok balik mesej2 dulu.. dah lama dah, 2010 punye. Bukan setakat itu saja, Lily pun ada jugak tengok senior2 2010 punye myspace.. Tetibe rindukan gile2 dorang tu... Ok tak ingat balek memory 2010..


Teringat mesej ngn die.. hope boley lupakan awk..
STEP 1
STEP 2
STEP 3
yg step ke-3 sebenarnya saya support awak semoga persembahan awak berjalan dgn lncar.. Alhamdulillah awak main gitar ok sangat... =)


       Ok abaikan yang atas tu... Jangan ambil series ye... Kita sambung cerita, lepas habis jalan2 kat myspace aku balik ke gambar kat myspace aku.. Then lepas tu rindu dekat dieorang..


Ini gamba waktu pergi PETROSAINS (2010).. rindu kat dorang.. Lagi satu masa ni tingkatan TIGA so aku nampak kecik sikit - -' hehehe

Yang ni pulak masa sambut befday guru kelas kite.. Tak silap Lily ni hari jumaat.. Muka semua muka belom matang lagi.. LAWAK orr  ^_^

SAYA RINDU KELUARGA SAYA

 mama & papa
Ok yang ni pulak gamba family angkat Lily.. Dulu mama n papa stay kat Singapore, yang kat atas tu gamba dekat singapore la.. Tpi mama n papa da pindah sini (puncak alam).. Gamba yang ke-2 tu sume gamba adik-beradik angkat lily... Semua kawan2 lily tanye sape yag lelaki pakai baju putih yang tak pakai songkok tu??  

NI yg dorang tanye (kawan tnye)

Friend : Hey Lily spe lelaki yang pakai baju putih tu??
Me : yang mana?? yang pakai songkok ke?? =D
Friend : Bukan lah.. yang muke macam jejoong tu..
Me : owh... yang tu ke.. Tu abang angkat kite.. Nape?
Friend : Muka die sejibik dow cam Jeajoong.. Sape nama die?
Me : Nama die mhd nu hiddir.. Asal ko nk knl die erk?? tak yah la..

Hahahaha.. pastu aku tak ingat dieorang tnye pe.. da lama kn.. Apa pun abang angkat Lily da tak de ranbut camtu lagi.. Die da botak da sejak masuk askar kat singapore.. And rindu kat Kak Amy n Abang Boy... Rindu nak jumpa dorang kat s'pore.. And rindu sedara2 kat simgapura.. harap2 dpt jumpa lgi akhir tahun ni.. =)

No comments:

Post a Comment