Friday, December 7, 2012

LAST MOMENT ~~

Ohukuhuk... berghh banyaknya habuk kat blog ni.. Eh HAI u olls, apa khabar blog walking semua. Hope korang baik2 je =) Dah lama kan kita tak menUPDATE, mesti ramai yang tertunggu-tunggu entry terbaru kita (erghh pasan HOT la aku ni) hehehe.. OK~~ Sebelum kita nak teruskan update kita nk bagi tahu kat u olls semua yang kita batch 95' daaaaaaaaaaaaa bebas dari ESPIIYEMM... huhu
Walaupun da habis tapi kita orang semua takut nak tunggu RESULT.. WAIT? result? Whats that? ahahaha seram woo cakap pasal tu.. Apa2 pun berdoa jelah...

     Alhamdulillah masa 6/12/2012 tepat pada pukul 4.00 ptg semua pelajar aliran EKONOMI ASAS da habis paper.. Tapi yang paling tak boleh belah nya lepas je pengawas peperiksaan ambil kertas semua jerit-jerit 'WOHOOOOOOOOOOO MEEEEEEERRRDEEEKAAAAAAAAAA!!! See? Nampak sangat kita orang ni exited gila vavun.. hahaha Dan macam tak percaya yang kita orang da habis sekolah.. WAIT? Betol ke ni?? hahha Semua tak caya kn.. Hmmm.. Ok sambung balik, masa kita orang keluar dari dewan semua pakat2 nak amik gamba la, nak minta tanda tangan la ( da macam RETIS pulak ). Tengok dorang sign ada yang sign kat baju lah, tudung lah... Pada mulanya aku sayang nak buat macam tu, tapiiiiiii tetiba aku fikir alah dah tak pakai pun baju sekolah ni sooo apa lagi aku pun join dorang sekali. Aku pun sign bukannya kat baju atau tudung, tapi aku buat kat kain.. See lain daripada yang lain kan, pastu ada lah yang ikut.. hahaha memang syok la dengan cuaca hujan semua tu... Siap main hujan lagi...hehe
Tapi kan kita sedih =( sebab lepas ni semua dah wat hal masing2, da tak kumpul and gila2 macam dulu... Ermmmm tulah lumrah kehidupan... SOOO apa kata  u ollss layan gambar2 ni ;)











 OPPSS terbanyak pulak kan kita upload gambarnya, Ada lagi tau tunngu post yg seterusnya.. Papepun THANKS 4 READING ^_^

No comments:

Post a Comment