Thursday, January 24, 2013

Share cerita je =)

HOlla blogwalking... How are you? sihat? Seriously rindu nak menaip kat dalam blog ni.. hehe

Apa cerr anda semua... ok rindu tak kat saya =)
Actually kali ni saya punya entry tak la berapa nak SYOK sangat just nak cerita tentang cerita sedih dan gumbira saja... Ok la apa kata cite pasai cite sedih dlu (sedang menahan air mata) ok jangan hirau kan ayat dalam kurungan tu.. Seriously aku terlalu rindukan dia, hari tu tetibe je teringat date pertama kami pada 10 DEC 2012, haha date malu2 beruang. Ok sebenarnya dia da lama jauh kan diri dia dari aku.. See dasar J***** takguna, OK da tahap geram ni! Dah sebulan 15 hari tak contact.. Ok satu je aku nak cakap, ni untuk semua orang tau.. Lau korang tak mampu nak tunaikan janji so jangan nak berjanji macam mamat tak guna tu (dasar pemilih!!) and satu lagi jangan terlalu bagi harapan kat seseorang tu (FAHAM!)... Tolong lah faham perasaan seseorang tu!! aku da geram ni haisyhhh~~ Dalam geram2 ada rindu tau tak, tapi ramai bagi nasihat kat aku "tak payah lah ingat lagi laki mcm tu, bek ko lupakan je dia lagi bagus. InsyaAllah nanti ko mesti dapat lagi baik dari yg tu" Ok btol ckap dorang kan, cuma nak minta korang supaya doakan aku dapat lupakan dia sudahlah.. OK aku kene cuba lupakan dia... Harus!!

   Tutup cite atas tu, kita buka cerita baru cerita yang agak lucu (agak je lah).. Haha 23/01/13 aku dapat satu panggilan yang tidak dikenali lbih kurang dalam pkul 3.42 petang.

Org xdikenali : Hai selamat petang.
Aku : Hai selamat petang
Org xdikenal : Ini Nursuhaili Binti Ahmad Gani ke?
Aku : ye saya!
Org xdikenali : Ok saya En. Irwan dari carefour Bukit Rimau. Hari tu awak ada apply keje dekat sini kan?
Aku : aah ade
Org xdikenali : Dekat sini kami ada kerja kosong.. Awak nak tak?
Aku : ==" kerja apa ye En. Irwan?
Org xdikenali : Awak nak bekerja sebagai security tak?
Aku : Terdiam sejenak sambil berfikir (security?)
         Ermmm, security? xde jawatan kosong lain ke?
Org xdikenali : xdela...

Ok sampai situ je aku boleh cite perbualan aku dengan En. Irwan.. Sebenarnya aku tak kesah dapat kerja apa tapi aku tak pernah pulak terfikir nak bekerja sebagai security.. Hadoiyai memang la aku apply nk keje  'ANY DEPARTMENT' tapi aku tak nak security... Abis aku jdi bahan gelak kawan2 aku.. Kuang ajaq naaa.. hahaha jahat btol dorang.. Now aku sedang mencari lgi dan terus mencari : D
Doakan tau supaya aku dapat keje yang elok dan HALAL.. AMIN~~

No comments:

Post a Comment