Saturday, March 16, 2013

TAkutNya!!!!!! Grrrrrrr

HAi Assalamualaikum...

APa khabar semua blogwalking ku yg tersayang... Cewah 'tersayang' tu.. hehe.. Semua sihat? Hope awak-awak semua sihat ok..
Apa? kita? maaflah kita kurang sihat la.. Ramai yang tanye apa sakit kita.. Maaflah kepada yang tanya tu, bukan tak nak bagitahu tapi biarlah ia menjadi rahsia untuk ku.. Jap2, ayat aku tadi macam poyo tak? hehe lantaklah... Terima kasihlah kepada yang risaukn kita, rasa terharu pulak :') .. Doakan kita cepat sihat ok *kelip-kelip mata*.

http://1.bp.blogspot.com/-c3yC6X5Nvo0/UOkzWsG1m9I/AAAAAAAALCk/URgWpHY9nOA/s320/semakan+spm+2012.jpg


 Ok sambung entry tuk tajuk kali ni.. Grrrrrr.. Kenapa kali ni aku takut sangat ni! FUhhh, tarik nafas.. lepas
Ok mesti semua tau kan yang kami batch 95' akan amik result pada 21/03/2013.. Wait2!! 21hb ke? Betul ke? Biar btol!!.. Owh yehh memang itulah kenyataannya... Takut meyhh.. Lau dapat keputusan apa pun aku REDHA   jelah... DOAKAN TERBAIK TAU UNTUK KAMI SEMUA!! SALAM SAYANG UNTUK ANDA SEMUA >_<

No comments:

Post a Comment