Sunday, June 16, 2013

UiTM Lendu, Melaka

Hai Assalamualaikum semua.. Sihat? Sorry sangat-sangat kalau korang semua tertunggu-tunggu update terbaru gua.. haha poyo je aku ni!
Tadaaaaaaaa~ Now I'm at Lendu, Melaka.. See bila da duk sini memang susah la nak online and mengUpdate bloggrrrr bagai... Dan sebenarnya dah 2 minggu aku kat sini, 2 minggu jugak la aku tak balik-balik lagi, tak tau lah bila nak baliknye.. Sengsara weyh bile tak balek.. Ok korang nak dengar tak story aku kat sini? Teruskan membaca tau.. hehe
OK for 1 week kte orang kena menjalani hari orentasi (Minggu Destini Siswa), giler mencabar tau tak *actually takla mencabar sangat* kte orang kene berjalan kaki hingga ke tempat yang nak dituju tu.. Tapi ok la PM-PM buat macam tu supaya kte orang biasa dengan kawasan kat sana, and bile aku cakap aku belajar kat lendu a.k.a London ni sume orang terkezut.. Al-maklum lah tempat ni kan ade kes, tapi bagi aku niat nak belajar and pandai jaga diri sudah (tak gitu) hehe... OK lepas selesai hari orentasi kte orang sume dah start class and aku pun tak tau nak update ape lagi kn kn.. Ok itu sakai.. hahaha
Pape pun ROOMATE aku terbaik~


No comments:

Post a Comment