Saturday, February 2, 2013

Untukmu Encik N. A ='(

Ambik Phone → Tengok gambar dia → Tak 

puas hati tengok lagi → Air mata keluar → 

Cakap dalam hati " Ya Allah rindunya aku 

dekat dia :')



Hai Assalamualaikum dan selamat sejahtera... 

Kita nak tanya ni sape pernah berada dalam situasi diatas tu? Sumpah sekarang ni aku dalam situasi diatas.. Setiap kali lepas solat aku mesti doa supaya aku dapat lupakan dia (N.A) dan dalam waktu yang sama aku juga berdoa agar dapat jumpa dia walaupun sekilas.. ='( Tak tau la kenapa susah tuk melupakan orang yang pernah kita sayang, dan disebabkan terlalu rindu kat dia aku pernah sampai 2 malam aku termimpi pasai dia dan aku pernah demam sebab terlalu M*** kat dia.. Rasanya aku da tak mampu nak menaip pasal dia. 'Insha-Allah saya doakan semoga awak akan dapat orang yang lebih baik daripada saya ='( dan semoga awak bahagia disamping keluarga tercinta '. Saya juga nak mohon maaf kat awak sebab sebelum ni saya banyak sakat awak, saya suka panggil awak pak cik sebab awak adalah pak cik saya yang palingggggg cute :) (Tapi sekarang saya da tak dapat panggil awak pak cik), saya nak minta maaf mana tau saya pernah terkasar bahasa, tergores hati awak dan macam2 lagi.Dan maaf sebab saya selalu tengok gambar awak, jangan risau Insha-Allah saya akan delete gambar awak. Saya juga harap awak jadi kawan baik saya walaupun kita da tak macam dulu selalu contact.. Dan saya nak awak jaga diri awak baik-baik,jaga kesihatan,bawa motor atau kereta nak pegi mana pun hati-hati tau jangan lupa baca doa, jangan lupa makan ikut masa dan saya harap jaga diri awak baik2 saya nak awak sihat sentiasa... ;')
Salam rindu untukmu N_ _ _ _ _ A_ _ _ _ ...

No comments:

Post a Comment